• ساعت : ۱۶:۱۴:۵۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 123
  • کد خبر : ۱۰۶۳۷
روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم باغبانی گزارش کرد
رئیس سازمان تات اعلام كرد: "موسسه تحقیقات علوم باغبانی، لوكوموتیو كشاورزی كشور است"
رئیس سازمان تات اعلام کرد:
"موسسه تحقیقات علوم باغبانی، لوکوموتیو کشاورزی کشور است"
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم باغبانی، روز چهارشنبه 11 خردادماه دکتر سید مجتبی خیام نکویی ریاست محترم سازمان تات با همراهی هیئت رئیسه سازمان، دکتر مهدی طاهری رئیس موسسه، معاونین موسسه و روسای پژوهشکده های تابعه در سالن شهید رضائی نژاد برگزار شد.
در این نشست چندساعته که با سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج همزمان بود، پس از عرض ارادت به پیشگاه حضرتش و ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) به بررسی عملکرد موسسه و هفت پژوهشکده ی ذیل آن از منظرها و ابعاد گوناگون پژوهشی، آموزشی، ترویجی، توسعه ای، مالی و بودجه بندی، فرهنگی و ... در طول سال گذشته پرداخته شد.
سپس دکتر طاهری رئیس موسسه تحقیقات علوم باغبانی با تبیین رویکردها و راهبردهای جدید موسسه و ریل گذاری صحیح در مسیر توسعه و تحقیق، به تشریح عملکرد کلی موسسه در حوزه های مختلف و بر اساس آینده‌پژوهی و رفع چالش‌های اولویت‌دار در بخش باغبانی کشور پرداختند و نگاه علمی و هوشمندانه به بخش پژوهش را از ارکان موفقیت‌های آتی دانستند.
در پایان، دکتر خیام نکویی با جمع‌بندی گزارش و نقطه‌نظرات مدیران ستادی سازمان تحقیقات، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه موسسه و ابراز خرسندی نسبت به رویکردهای جدید مدیریتی، به خط مشی اثرگذار در عرصه ی نوآوری و نقش بی بدیل و ماموریت کلیدی این موسسه پرداخت و عنوان کرد: موسسه تحقیقات علوم باغبانی، لوکوموتیو کشاورزی کشور است.
امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    5.7.9.0
    V5.7.9.0