• ساعت : ۱۹:۴۱:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 202
  • کد خبر : ۷۹۷۰
بازدید رئیس موسسه تحقیقات علوم باغبانی كشور از پژوهشكده گل و گیاهان زینتی

بازدید رئیس موسسه تحقیقات علوم باغبانی کشور از پژوهشکده گل و گیاهان زینتی

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم باغبانی کشور، جناب آقای دکتر طاهری در مورخ هشتم و نهم سال یکهزار و چهارصد و یک، ضمن بازدید از پژوهشکده گل و گیاهان زینتی در شهرستان محلات استان مرکزی در جریان آخرین دستاوردها و اقدامات انجام شده در این پژوهشکده قرار گرفتند. در این بازدید دو روزه که به همراهی آقای دکتر آتشکار مدیر دانش و اطلاعات موسسه انجام شد، رئیس موسسه در دیداری صمیمی با حضور تمامی همکاران پژوهشی، اداری و خدماتی پژوهشکده شرکت نمودند. درابتدای این دیدار دکتر بیات رئیس پژوهشکده گل و گیاهان زینتی ضمن خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به مدعوین، به معرفی پژوهشکده و اعضای هیات علمی، همکاران و پرسنل و نیز ارائه معرفی و سوابق و اقدامات انجام شده در پژوهشکده پرداختند. سپس  دکتر طاهری رئیس محترم موسسه ضمن معرفی سوابق علمی و اجرایی خود نکاتی را پیرامون اولویت‌های کاری و اهداف پیش‌رو ارائه نمودند، ایشان پژوهش را ارجح‌تر از همه امور دانستند و با مهم برشمردن برنامه‌ریزی دقیق، متنوع بودن و در نظر گرفتن موضوعات کاربردی در پروژه‌ها با نگاه به تولید علم و ثروت، بر گسترش پژوهش در بخش خصوصی، تاکید کردند. در ادامه ایشان تغییر نگاه کمّی به کیفی در ارائه و انجام پروژه‌های تحقیقاتی و همچنین اجرای پروژه‌های در حوزه کم آبی و مصرف بهینه آب درفضای سبز شهری در سطح کشور را از اولویت‌ها تحقیقاتی دانستند.

در ادامه این بازدید، رئیس موسسه تحقیقات علوم باغبانی کشور به همراه دکتر آتشکار مدیر دانش و اطلاعات موسسه، مهندس خادمی رئیس شرکت تعاونی گل و گیاه ارغوان محلات، رئیس و معاونین و مسؤل حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشکده از گلخانه‌های بخش خصوصی تولید آنتوریوم، رُز، گل‌های آپارتمانی و کاکتوس شهرستان محلات بازدید نموده و مجموعه پیشرفت‌ها و فعالیت‌های بخش خصوصی در حیطه گل و گیاهان زینتی کشور مورد بررسی قرار دادند.

 همچنین در جلسه‌ی دیگری که با حضور دکتر طاهری، معاون تولیدات گیاهی استان مرکزی  و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات در حاشیه این بازدید در ستاد پژوهشکده گل و گیاهان زینتی منعقد گردید، مهمترین چالش‌های بخش اجرا و بررسی نقش پژوهشکده در رفع چالش‌های تولید  گل و گیاهان زینتی در کشور و نیز فضای سبز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.9.0
    V5.7.9.0