• ساعت : ۱۲:۱۹:۳۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 95
  • کد خبر : ۵۵۵۳
روابط عمومی پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری گزارش داد
بازدید نماینده ولایت فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج كشاورزی از پژوهشكده مركبات و میوه­ های نیمه ­گرمسیری

بازدید نماینده ولایت فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از پژوهشکده مرکبات و میوه­ های نیمه ­گرمسیری

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مرکبات و میوه ‌های نیمه گرمسیری، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سعیدیان نماینده محترم ولایت فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به همراهی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حاجی‌پور نماینده محترم ولایت فقیه در مراکز آموزش و تحقیقات کشاورزی در استان مازندران روز سه شنبه 2 آذر 1400 از فعالیت ‌های پژوهشی، تحقیقاتی و فرهنگی پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های نیمه ‌گرمسیری در رامسر بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سعیدیان نماینده محترم ولایت فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حاجی ‌پور نماینده محترم ولایت فقیه در مراکز آموزش و تحقیقات کشاورزی در استان مازندران، دکتر مرتضی گل‌ محمدی رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری، معاونین و مدیران گروه های پژوهشی، اداری و فرهنگی برگزار شد.

در ابتدا دکتر مرتضی گل‌ محمدی رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در جلسه بویژه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سعیدیان و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حاجی‌ پور و همه مدیران و تبریک گرامیداشت هفته بسیج به ارائه گزارش کاملی از فعالیت های پژوهشی، اداری و فرهنگی پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری پرداختند. سپس دکتر جواد فتاحی مقدم معاون پژوهشی و دکتر هرمز عبادی مدیر برنامه ریزی و پشتیبانی به ارائه گزارش کاملی از فعالیت های پژوهشی و اداری پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حاجی ‌پور نماینده محترم ولایت فقیه در مراکز آموزش و تحقیقات کشاورزی در استان مازندران ضمن  عرض خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سعیدیان و حاضرین در جلسه و تبریک هفته بسیج به ملت ایران و همه بسیجیان از دکتر مرتضی گل‌ محمدی رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری و همه کارکنان پژوهشکده بخاطر اقدامات فرهنگی انجام شده در پژوهشکده ابراز رضایت نموده و تقدیر و تشکر کردند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سعیدیان نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ضمن عرض سلام و خدا قوت به همه کارکنان پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری و ابراز خوشحالی از حضورشان در این جمع برای همه کارکنان آرزوی توفیق و سلامتی نمودند. ایشان ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان و کارکنان پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری گفتند، یکی از معجزات نظام وجود بسیج در همه حوزه هاست و ما قدردان همه بسیجیان و شهدا هستیم. شهدا جانشان را تقدیم کردند تا ما در آرامش باشیم.

ایشان ضمن یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در اهمیت تحقیق و پژوهش که فرمودند، هیچ کاری در کشور بدون پژوهش و تحقیقات صورت نگیرد گفتند، کار پژوهش و تحقیقات بسیار ارزشمند است و همه کسانی که در این مجموعه کار می کنند بایستی به خود افتخار کنند و استقلال کشور به همین فعالیت های پژوهشی در کشاورزی می باشد که به کمک همین می توانیم جایگاه کشورمان را در جهان مستحکم نماییم. در ادامه ایشان به سوالات و پیشنهادات مدیران پژوهشکده پاسخ گفتند.

در انتهای جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سعیدیان نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی از دکتر مرتضی گل‌ محمدی رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری از فعالیت خوب ایشان و کارکنان پژوهشکده در امور پژوهشی و فرهنگی با تقدیم لوح سپاس تقدیر و تشکر کردند.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.9.0
    V5.7.9.0