• ساعت : ۹:۱۷:۴۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 123
  • کد خبر : ۱۱۴۹۷
با حضور معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات علوم باغبانی
برگزاری برنامه آموزش بدو استخدام كارشناسان پذیرفته شده در دهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی

برگزاری برنامه آموزش بدو استخدام کارشناسان پذیرفته شده در دهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم باغبانی، در 29 مرداد سال جاری، برنامه آموزش بدو استخدام کارشناسان پذیرفته شده در دهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی رشته های شغلی  کارشناس باغبانی، کارشناس آموزش و کارشناس اقتصاد کشاورزی به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان( مرکز آموزش کردکوی) برگزار گردید.

در این دوره آموزشی که با حضور دکتر پیرخضری معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات علوم باغبانی و هیات همراه متشکل از آقایان دکتر علی حوری، دکتر عبداللهی و دکتر فتاحی و دکتر سلیمانی برگزار  شد؛ دکتر پیرخضری ضمن معرفی موسسه تحقیقات علوم باغبانی به تشریح اهداف و ماموریت های موسسه به نیروهای جدیدالاستخدام پرداختند. در ادامه دکتر علی حوری نیز ضمن بیان چالشهای حوزه باغبانی به مدیریت بهره وری آب در کشاورزی (باغبانی) پرداخته و چالشها و برنامه های این موضوع را تشریح نمودند.

در بخش دیگری از کلاس های دوره نیز آقایان دکتر عبداللهی و دکتر فتاحی و دکتر سلیمانی نیز به بیان مبانی تولیدات باغی (میوه های معتدله و سردسیری، گرمسیری و نیمه گرمسیری) و روش ها و پروتکل های پیوند و تولید نهال سالم و استاندارد پرداختند. 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.9.0
    V5.7.9.0