• ساعت : ۱۴:۲۶:۵۱
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 216
  • کد خبر : ۳۵۸۴
گزارش جلسه مشترك بین پژوهشكده سبزی و صیفی موسسه تحقیقات علوم باغبانی و بخش صنایع غذایی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی كشاورزی
جلسه با حضور نمایندگان موسسه تحقیقات فنی و معهندسی کشاورزی، بخش صنایع غذایی، آقای دکتر میر مجیدی و خانم دکتر بهمدی و نیز مسئولین و محققین پژوهشکده سبزی و صیفی، موسسه تحقیقات علوم باغبانی آقایان دکتر خدادادی، دکتر ایمانی، دکتر حاجیان فر و دکتر محبی در روز چهارشنبه مورخ 22/5/99 در محل سالن سبز پژوهشکده سبزی و صیفی برگزار گردید.

جلسه با حضور نمایندگان موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، بخش صنایع غذایی، آقای دکتر میر مجیدی و خانم دکتر بهمدی و نیز مسئولین و محققین پژوهشکده سبزی و صیفی، موسسه تحقیقات علوم باغبانی آقایان دکتر خدادادی، دکتر ایمانی، دکتر حاجیان فر و دکتر محبی در روز چهارشنبه مورخ 22/5/99 در محل سالن سبز پژوهشکده سبزی و صیفی برگزار گردید.

در این جلسه موضوع همکاری بین دو موسسه مطرح گردید و قرار شد که کلیه موارد همکاری در قالب تفاهم نامه ای بین دو موسسه منعقد گردد. برنامه های کاری بخش صنایع غذایی و پژوهشکده سبزی و صیفی در زمینه مسایل پس از برداشت، فراوری و کاهش ضایعات محصولات سبزی و صیفی مطرح شد و قرار شد تا اولویت های تعیین شده به صورت پروژه های مشترک و فعالیت های انتشاراتی بین دو موسسه پیگیری و به مرحله اجرا درآید. در این جلسه به  توانمندی مراکز و نیروهای تابعه استانی زیر مجموعه موسسه تحقیقات فنی و مهندسی و نیروهای تحقیقاتی فعال سبزی و صیفی در کشور اشاره گردید و قرار شد تا همکاریهای مشترک برای موارد کاهش ضایعات و فراوری در سطح ملی نیز از طریق هر دو بخش صنایع غذایی و پژوهشکده سبزی و صیفی موسسات مزبور هماهنگ گردد.  


مسوول خبر: روابط عمومی پژوهشکده سبزی و صیفی

   

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.9.0
    V5.7.9.0