• ساعت : ۸:۴۰:۱۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 50
  • کد خبر : ۱۰۴۴۶
روابط عمومی پژوهشکده مرکبات و میوه ‌های نیمه ‌گرمسیری گزارش داد
برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارك فجر در پژوهشكده مركبات و میوه‌های نیمه گرمسیری

 برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه گرمسیری

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه گرمسیری، مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور حجت ‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حاجی پور نماینده ولی فقیه در موسسات و مراکز آموزشی استان مازندران، حجت ‌الاسلام والمسلمین حاج آقا مشکوری امام جماعت، دکتر سیروس آقاجانزاده ریاست پژوهشکده مرکبات و میوه ‌های‌ نیمه ‌گرمسیری، مدیران و کارکنان، روز سه شنبه 18 بهمن 1401 در سالن اجتماعات پژوهشکده مرکبات و میوه‌ های‌ نیمه ‌گرمسیری برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود ملی ابتدا حجت ‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حاجی پور به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن تبریک ایام ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت امام علی علیه السلام، روز مرد و پدر، فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفته و یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در ادامه دکتر سیروس آقاجانزاده رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه ‌های نیمه گرمسیری ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام علی علیه السلام و روز پدر و با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، یاد و خاطره امام و همه شهدا را گرامی داشتند. ایشان همچنین به ارائه گزارشی از عملکرد سالانه پژوهشکده مرکبات و میوه ‌های نیمه گرمسیری و دستاوردها در حوزه های مختلف پرداخته و طی سخنانی از همه کارکنان پژوهشکده مرکبات و میوه ‌های نیمه گرمسیری تشکر و قدردانی نمودند.

در ادامه این مراسم از تعدادی از بازنشستگان سال 1401 و همچنین از کارکنان نمونه با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل بعمل آمد و هدایایی به رسم یاد بود به آنان تقدیم شد.

همچنین در این مراسم از 3 نفر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی که به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه ریزی شده بود تقدیر شده و به رسم یادبود جوایزی به آنان اهدا شد.

این مراسم با پذیرایی از کارکنان و عکس دست جمعی یادبود دهه فجر سال 1401 به پایان رسید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.9.0
    V5.7.9.0