• ساعت : ۲۳:۱۱:۵۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 215
  • کد خبر : ۵۴۴۷
پژوهشکده چای خبر داد
تجلیل از همكار بازنشسته و برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول امور رایانه و فناوری اطلاعات پژوهشكده چای موسسه تحقیقات علوم باغبانی

تجلیل از همکار بازنشسته و برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول امور رایانه و فناوری اطلاعات پژوهشکده چای موسسه تحقیقات علوم باغبانی

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده چای موسسه تحقیقات علوم باغبانی، در روز چهارشنبه مورخه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰؛ مراسم تجلیل از آقای علیرضا کاظم‌پور مسئول امور رایانه و فناوری اطلاعات پژوهشکده که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، با حضور دکتر سراجی رییس پژوهشکده و جمعی از مدیران مجموعه برگزار گردید.

   در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات شایسته ۳۱ ساله آقای کاظم‌پور تجلیل شد. نامبرده در زمان خدمت مسئولیت‌های متعددی چون رییس اداره مالی و اداری، مدیر امور مالی، رییس گروه منابع انسانی و پشتیبانی و مسئول امور رایانه و فناوری اطلاعات را در مجموعه تحقیقات چای به عهده داشتند. با عنایت به بازنشستگی همکار محترم، در حکمی توسط ریاست پژوهشکده، آقای ذبیح‌الله عاشوری محقق محترم گروه ژنتیک و به‌نژادی به عنوان "مسئول امور رایانه و فناوری اطلاعات"  پژوهشکده منصوب گردید.

   همکاران پژوهشکده ضمن خداقوت به آقای کاظم‌پور، برای این همکار  در دوران بازنشستگی آرزوی سلامتی، تندرستی و توفیق دارند و انشاءالله در کنار خانواده محترم اوقات خوب و خوشی داشته باشند. هم‌چنین آرزوی توفیق برای آقای مهندس عاشوری در مسئولیت جدید دارند.

 

   

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.9.0
    V5.7.9.0